2 Lata Gwarancji
Gwarancja obejmuje wady produkcyjne i niską jakość materiałów, które uniemożliwiają montaż i użytkowanie mebli. W takim przypadku Prime Home wymieni wadliwe części.
Przed montażem należy dokładnie sprawdzić części, a po zmontowaniu mebli firma NIE będzie odpowiedzialna za uszkodzone części. Gwarancja NIE ma zastosowania do produktów, które zostały nieprawidłowo zmontowane, zmanipulowane lub użyte w nieuzasadniony sposób, zmodyfikowane, naprawione lub które zostały przeciążone lub zostały pominięte w zaleceniach. Nie obejmuje robocizny do montażu mebli. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko w normalnych warunkach użytkowania i obsługi.
Aby kontynuować rozpatrywanie reklamacji, należy przedstawić instrukcję umeblowania wraz z fakturą zakupu, wskazując na piśmie przedstawiony problem.Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc, aby uzyskać więcej informacji na temat zakresu gwarancji, zadzwoń lub napisz do nas.