Gwarancja i zwroty
Dwa lata gwarancji
Reklamacja: masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Koszt zwrotu pokrywa kupujący. Możliwość zwrotu tylko mebli niemontowanych.
Dodatkowe informacje
Towar objęty jest dwuletnią rękojmią na wady fizyczne polegające na niezgodności produktu z opisem.
W przypadku odkrycia wady produktu po zakupie w czasie trwania okresu rękojmi kupujący ma prawo wystąpić o naprawę lub wymianę wadliwego produktu, wadliwej części produktu lub zadośćuczynienie w postaci zwrotu części ceny zakupu; proporcjonalnej do wady.
Reklamacje należy składać pocztą elektroniczną na adres: reklamacje@sklepmeble.com.pl
W celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji, w zgłoszeniu reklamacyjnym należy zawrzeć:
- Nazwę przedmiotu reklamowanego
- Wskazanie elementu lub części przedmiotu w której odkryto wadę, najlepiej za pomocą identyfikatora elementu z instrukcji montażu
- Zdjęcie wady (jeśli jest możliwa do uwidocznienia na zdjęciu)
- Oczekiwania względem kupującego:
- Wymiana części produktu na nową
- Wymiana całego produktu na nowy
- Częściowe zadośćuczynienie w formie zwrotu części ceny zakupu
- Zadośćuczynienie w formie zwrotu całości ceny zakupu
Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany sposobu usunięcia odkrytej wady.Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie nieprzekraczającym 14 dni. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, sprzedawca w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta dokona, wymiany, naprawy bądź rekompensaty.Podstawy prawne: Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta z późniejszymi zmianami; Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny z późniejszymi zmianami.