Witamy na często zadawanych pytaniach

W sekcji najczęściej zadawanych pytań znajdują się informacje dotyczące procesu zakupu online, dostępnych akcesoriów meblowych, oraz metod płatności i szczegółowych informacji dotyczących wysyłki.

Przypominamy, że wszystkie Twoje zakupy są objęte 2-letnią gwarancją.

W Prime Home klient jest dla nas najważniejszy, dlatego oferujemy Ci spersonalizowane wsparcie  techniczne dostępne przez Internet lub telefon, dzięki któremu możesz sprawdzić status swojej przesyłki, uzyskać odpowiedzi na często zadawane pytania, poznać procedurę składania reklamacji i zwrotów. zapoznaj się z naszym regulaminem i oczywiście – poznaj naszą ofertę i nowe produkty !

Często zadawane pytania

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia wynosi 5-21 dni roboczych

  • Dla indywidualnych zamówień elementów tapicerowanych i szaf czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do 3-5 tygodni
  • Dla zamówień powyżej 50 zestawów czas realizacji to około 3-5 tygodni

2. Czy można komponować i zmieniać zestawy mebli oraz wymiary poszczególnych elementów?

Istnieje możliwość dokupienia dodatkowych elementów, natomiast w przypadku mebli tapicerowanych nie ma możliwości zmiany wymiarów, ponieważ producent mebli narzuca własne wymiary.

3. Czy oświetlenie jest wliczone w cenę każdego zestawu?

Oświetlenie LED nie jest wliczone w cenę. Koszt oświetlenia uzależniony jest od modelu mebla i liczby wybranych kolorów.

4. Czy posiadamy salon meblowy ?

W chwili obecnej jeszcze nie. Nasza firma zajmuje się biznesem typu e-commerce – czyli sprzedażą internetową. W Prime Home Polska posiadamy rozbudowany zespół wsparcia klienta, który służy pomocą na każdym etapie zakupu.

5. Można kupić na raty?

W chwili obecnej nie ma możliwości dokonywania zakupów ratalnych.

6. Czy dostarczone meble są już zmontowane?

Nie. Wszystkie nasze produkty dostarczane są w paczkach do których dołączona jest instrukcja obsługi umożliwiająca prawidłowy montaż. To bardzo proste!

7. Jak anulować moje zamówienie?

Aby anulować zamówienie, należy napisać do nas wiadomość kontakt@prime-home.pl lub zadzwonić pod numer.533-021-353

8. Gdzie mogę sprawdzić obecny status mojego zamówienia?

Należy przejść do zakładki  “Moje konto”, aby wyświetlić szczegóły dotyczące zamówienia.

Gdy status zamówienia ulegnie zmianie, nasz system wyśle Ci powiadomienie na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymasz wiadomości, lub nie możesz zweryfikować statusu swojego zamówienia, napisz do nas na: kontakt@prime-home.pl lub zadzwoń pod numer 533-021-353.

9. Jak długo trwa gwarancja?

10. Czas gwarancji na nasze produkty, wynikające z powodu wad produkcyjnych wynosi 2 lata. Dokumentem uprawniającym do skorzystania z gwarancji jest paragon lub faktura potwierdzająca zakup, którą kupujący otrzyma wraz z zakupionym towarem.

10. Z jakich systemów płatności mogę korzystać?

Płatności na stronie www.prime-home.pl można dokonać za pośrednictwem: karty kredytowej lub debetowej (Visa, Master Card i American Express), za pośrednictwem PayPal, Stripe, lub gotówką przy odbiorze.
Czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia zaksięgowania płatności na naszym koncie bankowym (z wyjątkiem zamówień płatnych za pobraniem).
*Wszystkie transakcje dokonywane bezpośrednio na naszej platformie internetowej są bezpieczne i pozwalają na szybką realizację zamówienia. *Płatność za pobraniem (dodatkowe 20zł).

11. Czy mogę zwrócić produkt?

Jeśli otrzymałeś zamówienie i nie jesteś zadowolony z zakupu, możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od daty dostawy.

Aby dokonać zwrotu, produkt nie może nosić śladów montażu. Należy zachować również wszystkie akcesoria i instrukcje użytkowania.

Koszty przesyłki zostaną poniesione przez klienta we wszystkich przypadkach, nawet jeśli zamówienie zostało złożone w ramach promocji bezpłatnej wysyłki. Koszt zwrotu będzie równy kosztom wysyłki bez rabatów i stosownych promocji. Użytkownik może zwrócić zakupione produkty za pomocą środków, które uzna za stosowne. Zwrot musi nastąpić na adres znajdujący się na etykiecie wysyłkowej.

Aby dokonać zwrotu produktu, należy wysłać wiadomość e-mail na adres kontakt@prime-home.pl z numerem zamówienia i podać przyczynę zwrotu. W celu usprawnienia procedur wskazane jest dostarczenie jak największej ilości informacji w wiadomości e-mail, z wyszczególnieniem sprawy lub zdjęciami.

Po zweryfikowaniu statusu zwróconego produktu płatność zostanie zwrócona w terminie 14 dni na wskazane konto bankowe.

12. Czy mogę zwrócić produkt, jeśli jest uszkodzony?

W przypadku otrzymania uszkodzonego produktu należy powiadomić www.prime-home.pl w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy lub brakuje części, zadzwón do nas albo wyślij e-mail na adres kontakt@prime-home.pl.

W celu usprawnienia procedur wskazane jest dostarczenie jak największej ilości informacji w wiadomości e-mail, z wyszczególnieniem sprawy lub zdjęciami. Nasz dział oceni twoją sprawę i zaoferuje Ci najlepsze rozwiązanie.

W przypadku gdy uszkodzony produkt został całkowicie lub częściowo złożony tylko uszkodzone części zostaną wymienione.

13. Chcę złożyć reklamację. Do kogo mam się zwrócić?

Przeczytaj uważnie następującą sekcję zwroty i reklamacje. Przeprowadź procedurę zgłaszania roszczeń w poniższym linku.

14. Jaki jest okres rozwiązania mojego roszczenia?

Maksymalny czas procesu rozpatrywania roszczenia reklamacyjnego wynosi 14 dni.

1. Ile kosztuje wysyłka?

Koszt przesyłki wyceniany jest na około 1,19 zł za kilogram. Ekspresowe przesyłki mają dodatkowy koszt w wysokości 49 zł.

Płatność gotówką w momencie dostawy  to dodatkowe 20zł.

2. Czy dostawa obejmuje montaż?

Nie. Wszystkie nasze produkty są pakowane w paczki, które zawierają niezbędny sprzęt i narzędzia wraz z instrukcją obsługi umożliwiającą prawidłowy montaż. To bardzo proste!

3. Ile czasu zajmie odebranie mojego zamówienia?

Maksymalny czas dostawy wynosi 21 dni roboczych.

W przypadku przesyłek mebli i produktów wielkogabarytowych konieczne jest zapoznanie się z warunkami dostawy, które można uzyskać kontaktując się z nami za pośrednictwem adresu kontakt@prime-home.pl

Proces realizacji zamówienia liczony jest od dnia zaksięgowania płatności na naszym koncie bankowym (nie dotyczy płatności za pobraniem).

W przypadku wystąpienia problemów z naszej strony, które uniemożliwiają wysłanie paczki w tym czasie, skontaktujemy się z Tobą, aby Cię poinformować.

4. Czy zadzwonią do mnie przed doręczeniem zamówienia?

Przed dostarczeniem produktu klient zostaje telefonicznie poinformowany o planowanym terminie dostarczenia przesyłki.

Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc

Posiadamy duży zespół wyspecjalizowany w obsłudze klienta i gotowy do zaoferowania usługi online lub telefonicznej. W Prime-Home jesteś naszym najcenniejszym sprzymierzeńcem.


[recaptcha size:normal]

Naszy Produkty